.

26 december 2008 kl 13:30

Igår var vi då ut, det var en helt okej kväll. Först var vi hos Frallan och sedan blev jag o Linda less så vi tänkte att vi går till Frida, Emma o Madde o dom, så fick vi höra att de var på djupön, så vi gick ju dit, men så var det helt fel, så fick vi beskrivning om att det var vid lilla ica vid hågesta så vi gick dit med.. men så var det ändå inte rätt, då var det uppe vid lill ica.. LITE LESS!!! Det var hur kallt som helst ute, jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Kroppen var genomfrusen och humöret nere på noll. När vi fått bekräftat att vi var helt fel ute, så blev vi arga och lubbade ner till bowlingen, grejen var den att  L hade 4 öl kvar och jag hade 2 cube, jag halsade ena mina o L drack lite av en av sina ölar... resten hamnade någon annanstans. Var så förbannat less då man gått hur långt som helst i den kylan, hur svårt kunde det vara att ge oss rätt adress? Gaaaah!

Väl inne på bowlingen så var de typ 5 inne då vi gick in, men det rullade in folk rätt snabbt. Dock inte speciellt mycket bra folk, de flesta var bra mkt yngre och störiga. Träffade dock lite gamla klasskompisar så det var skoj :)

Nej fy fan, nästa år hoppas jag verkligen inte att Hullsta fortsätter med dessa löjligheter och höjer åldersgränsen. Då strejkar jag, vägrar att gå på bowlingen igen isf.

Ska snart åka till Helgum en sväng, mamma slutar jobba vid tre så då ska hon hämta upp mig hos T. Sen kring middagstid kommer Ann-Louise till Helgum för att hälsa på, sedan åker jag tillbaka ner till min T i stan igen med henne. Blir lite flängande men what tha fuck.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback