..

 11 december 2008 kl 19:38

Har varit och tränat nu på eftermiddagen och sen när jag kom hem så gjorde jag pyttipanna med gräddsås, var inte den pyttipannan som jag tycker om utan någon annan så det var inte så gott faktiskt.. Men men.. Köpte även lite bananer och clementiner på vägen hem, har kommit jul-clementiner nu, så  jäkla gott. Men några av dom var jätte hårda så de åkte direkt ner i soppåsen. Får väl se hur många av dessa godingar som är ätbara.

I morgon ska jag träna medans T är på skolan och sedan möta upp honom när han slutat, så ska vi gå på systemet och inhandla lite inför kvällen. Festen vi ska på är i ett hus på andra sidan av bakgården här, så det tar ca 1 min att gå dit, skönt :P Blir nog bara killar som det verkar och så jag, men det funkar ju det med, rätt många där som man "känner" lite nu iaf så det är ju skönt :) Blir nog lite Black Tower vin i morgon för min del, är nog de "nyttigaste" alternativet, om man nu kan kalla det nyttigt?! :P Hahah. Snarare gå-upp-i-vikt-en-massa  - dricka :P 

 Aja får väl ta det "bakslaget" och köra hårt fram till torsdag igen då det är julfest :P 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback