..

27 november 2008 kl 14:48

Idag har jag inte gjort i princip någonting. Finns inte så mkt att göra om jag säger så.. Men i morgon tänkte jag att efter jag varit på KFG så ska det börjas julpynta lite, så det ska bli mysigt :) Byta till julgardiner och sätta upp eljusstakar i fönstren, blir myspys.

Har även gjort en "överraskning" till Linda, får väl se vad hon tycker om det hela, om det är nått hon känner att hon är i behov av eller om det är bra som det är redan :) Det återstår att se. 

Nu har jag bara 1 julklapp kvar att fixa och det är till Sara, fixade Thobias julklapp tidigare idag så nu borde det vara bra men kanske ska köpa nån liten sak till bara, om jag hittar nått bra vill säga. Mamma och pappas julklappar är klara så de är bara som sagt Saras som fattas. Har ett hum om vad jag ska ge henne men inte helt säkert. 

Det är bara 23 dagar till jag kommer hem till Sollefteå nu, cant wait! Ska bli jätte roligt att komma hem. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback