.

18 november 2008 kl 14:08

KFG suger verkligen, var där halv 11 och typ 30-40 min senare då var det klart. Enda som skulle göras var att ge oss nya datum och tider. DUMT att maila det ist, va fan gör det där för nytta egentligen? Är så äckligt less på att vara där, är så mkt personer som man stör sig på konstant! Argh!

Har nyss kikat lite på lägenheter i Sundsvall bara för att se hur utbudet ser ut, måste säga att det inte var någon höjdare.. Hoppas det kommit in mer sedan till sommaren så man har någon chans att hitta någon lägenhet iaf, annars vet jag inte hur det ska lösa sig om jag kommer in på skolan?! Aja, det är ju ett bra tag kvar tills dess om jag nu kommer in :P

Just nu sitter jag och hoppas på att älsklingen har tid innan dom åker hem och gå in på ICA så han kan köpa hem Risi Frutti, det är något jag ALDRIG har tyckt om, men nu tycker jag det är skit gott. Var nått erbjudande om att köpa 8 st för 55 kr. Inte allt för billig om man jämför med Willys då dom hade ett erbjudande på Risi Frutti, då hade dom 5 st för 25 kr. Men what tha heck det är så gott :D

Idag fyller Danne år, så ett stort grattis till honom på 20 års dagen :)



HEJHEJ!

Fin blogg.



/ Puss.

www.mramin.blogg.se



2009-02-19 // 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback