*^*

14 november 2008 kl 14:11

Fortfarande inte kommit på någon rubrik..

Jag funderar på att börja plugga nästa höst, i sundsvall.. är en Butiksledare/säljare. Ska ringa och höra så det inte är samma som man gick på gymnasiet, så man blir något mer av det, det står inte så mkt. Men det vore skoj, då kommer man närmare hem och så trivs jag väldigt bra i sundsvall.

Igår kväll så tvärvände mitt humör, blev grinig av ingen som helst anledning, skulle krypa ner i sängen med min älskling efter att jag varit och duschat, men jag bara la mig på kanten och han fick inte ens en gonatt-puss. Jag förklarade att jag var på dåligt humör och då förstod han. Han sa att han älskade mig och sedan la älskling sig på min axel och började sussa. Efter flera timmars tv-tittande då jag äntligen skulle sova så var jag fortfarande purken... *suck*

I det skede jag är i mitt liv nu känner jag mig helt värdelös, jag står bara och stampar på en ruta, jag går på KFG och där får man inte mkt gjort, man gör inget som är praktiskt, inget som gör att man känner lite oooh nu kanske jag är nära att få jobb osv. Känns bara som att jag är helt ivägen, platsar inte riktigt någonstans.. Allmänt värdelös..

:(

Trevlig helg alla!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback