*^*

11 november 2008 kl 14:12

Har ingen rubrik att skriva..

Idag har jag varit på KFG igen, det var väl sådär men äntligen har jag bundit mig lite vänskap, har suttit och tok pratat med en kille som heter Lenny, hur trevlig som helst. Men han svek mig en halvtimme innan "lektionen" var slut, han skulle med tåget och åka till Norge, så han kommer inte vara där i morgon heller.. Då blir det samma gamla visa att sitta rakt upp och ner och tråka ihjäl.. Aja det har ju gått förut så det går väl nu med.

Har nyss pratat massa med Linda, man har så mkt att berätta för varandra ibland så man vet knappt vart man ska börja.. Det slutar dock nästan jämt med att vi sitter helt tyst och har inte ett ord mer att säga till varandra :P Hahah och då jävlar har det pladdras på ett bra tag så vi blir helt mållösa. Hon är underbar <3

När min älskling kommer hem så ska vi gå och handla lite grejer, behövs som fyllas på lite i kylen nu.. Det försvinner dock väldigt fort här.. särskillt mackor, vi köper säkert 3 limpor i veckan, helt sjukt :P Thobias är ett mack-freek! ;) Men ack så söt! Så ska vi köpa lite "blötmat" som vi kallar det, till Sesam, han bara älskar det, ser ut som att han inte fått mat på flera veckor varje gång vi ger honom det, han står på bakbenen och jamar som en galning när man öser upp maten i en skål och blir inte tyst förren man ställt ner den :P

Har även gjort upp lite planer för jul/annandagen, den dag det är Hullsta så blir det utgång och det bästa av allt är att min Linda ska följa med, hon har alltid varit anti det där med att gå ut sådär vid jul men nu jävlar ska hon äntligen följa med. Jag blir helt varm i kroppen då jag tänker på det, ska bli så jääävla skoj! Kan knappt bärga mig, hon och jag tillsammans, det kan inte annat än bli helt fantastiskt! Madde och jag pratade på i evigheter igår om att det ska bli fest hos någon där vid jul och jag ser faktiskt fram emot det riktigt mkt, jag hade tappat lusten att festa nu i typ 1 år, men den verkar nalka sig fram igen, lär bli att jag och Thobias kommer att gå ut rätt mkt när hans praktik är slut och hans klasskamrater har kommit tillbaka, jag ser till och med fram emot det. Förut har jag typ funderat en dag innan om jag ska gå ut eller inte, men nu kan jag se mig gå ut rätt mkt igen, så som jag gjorde förut. Jag längtar redan som sagt tills dess :)

Shit så långt inlägg det blev för att vara jag, säkert ingen som har orkat läsa hit ner, men jag är lite imponerad av mig själv ändå att jag fick ihop såhär mkt.

Take care <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback