.

10 september 2008 kl 14:33

I förrgår blev jag kallad till ännu en intervju hos Coop Extra, så jag gjorde mig i ordning så knallade jag och min älskade bort dit.  Dom ska öppna nytt varuhus i ett litet center, typ som ett litet Birsta centrum. Känns bra att det ska nyöppnas, för då känner ju ingen någon och då lär det vara lättare att skaffa sig lite buddys ;P Intervjun kändes som att den gick riktigt bra faktiskt så nu är det bara att vänta igen :P

Och äntligen har min T kommit hem igen, har varit så äckligt tomt utan honom. Mitt hjärta slog en dubbelvolt då jag öppnade dörren för att släppa in honom. Jag är verkligen lika kär fortfarande, kärleken bara flödar. <3

Har hittat en bedårande basker på Åhléns med matchade vantar och halsduk, dom måste jag bara ha! Så jävla underbart fina :) Måste bara övertala karln om hur mycket jag behöver dom ;D Hihi. Nej då, jag ska köpa dom till att ha i vinter för jag har varken vantar eller halsduk och en sådan basker har jag velat ha så länge jag kan minnas! Im in love!

Saknar min älskade lillasyster Sara, min fantastiska Pappa, min söta Mamma och min Sweetpie Linda. Skönt att min familj kommer ner nu i slutet av månaden så man kan krama lite på dom och sen hoppas jag att Linda tar sig i kragen med och pallra sig ner hit ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback