.

1 september 2008 kl 14:44

Igår var jag som sagt i Stockholm och hälsade på Kricko, var riktigt kul att se hur hon bodde och hur hon hade det. Vi lagade mat, pratade och såg på film, en typisk K & K dag. Hon ska komma ner hit i helgen och jag kan inte mer än längta arslet av mig till hon kommer, ska bli så roligt :) Vi har väl några planer för helgen men inte allt för många, men det lär lösa sig fint iaf, vi brukar kunna dryga ut tiden bra. Vi tänkte iaf hyra lite film, dricka lite vin och vaxa mina ben :P AJ! Jag kommer nog dö av smärta innan det är klart, medans hon kommer sitta och vara skadeglad som bara den. Den lilla jäveln ;) hihi. Nej men det ska bli skönt att ha vaxade ben, så slipper man raka dom var och varannan dag.

 Den tid som gått av denna dag har Sesam terroriserat mig konstant, jag har skrikit på honom tusen gånger men han ger sig inte, han står och klöser på garderoberna och ska in i dom, han hoppade upp på köksbordet, höll på att mjaua ihjäl mig när jag gjorde mackor med mackgrill på och så hoppade han upp på diskbänken, då blir jag arg. Han börjar få lite respekt nu för så fort han märker att jag kolla lite på han eller höjer rösten lite så slutar han. Gick fram och sprätte vatten på nosen på honom och det gillade han inte så nu ska jag allt ta o införskaffa en sån sprutflaska så jag kan spruta på honom då han är odygdig. :)

Idag är mitt projekt att gå och handla, kanske städa lite. Vet inte riktigt om det behövs städa men det dödar ju lite tid iaf. Sen vad man ska handla för mat är ju en annan femma, tror jag ska sätta mig ner och skriva en lista innan man går, är så lätt att komma hem med dubbelt så mycket än som var tänkt annars.

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan under filten och läsa min bok lite :) Katta, can you belive it? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback