...

22 augusti 2008 kl 14:52

Idag är en sådan dag när man vaknar och allt är redan skit innan man tagit sig ur sängen.. En sådan dag då man  inte vill träffa någon men samtidigt ha jätte många runt omkring sig, rätt konstigt men så känns de. Just nu funderar jag i protest att strunta i frukosten och bara sura, lägga mig i sängen igen och dra nått gammalt över mig.. Eller så slår jag på lite House och ligger i soffan hela dagen under täcket eller filten.  Baaah! Dessa dagar suger faktiskt, man är bara irriterad och störd på minsta lilla. Jag blev till min fasa t o m irriterad i morse när Sesam kom och skulle gosa, jag bara puttade bort honom och när han kom tillbaka satte jag mig upp och lyfte ner honom på golvet... Vilket jag ALDRIG skulle göra i vanliga fall... Han är ju min bebis, min goskisse.

Nej nu ska jag fortsätta att genomlida den sugdag!!!

Adjö!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback