*^*

7 augusti 2008 kl 15:07

Ja nu sitter man i sin ensamhet här på Planvägen i stora staden Sollefteå. Katta ska alldeles snart gå ner på stan och fika med en kompis och jag känner att jag varken har råd eller lust just idag... Fick dock en chock då jag ringde för att kolla mitt saldo på banken, jag hade fått in pengar... och jag som var alldeles pank i princip. Så i min förvåning ringde jag mamma och hon konstaterade att det var mina skattepengar som kommit, och tro mig dom behövdes mer än något annat nu när det är flytt på G! Ursh, bara alla pengar som kommer att gå till att köpa mat nu i början, så det finns alla "grunder" i köket. Hugga, var ju skit mycket man behövde köpa när vi bodde i Spanien så nu ska vi göra samma sak igen. Aja, det ska trotts allt bli så underbart skönt att flytta nu, är trött på att bo hemma.

Igår var jag, Thobias och Karro H på Bilbingo i forsmo, och tro det eller ej, jag vann 200 kr, JAG! Hurra!!! Så var ju även Lindagumman och Monica där, men dom satt inomhus. Var sista gången för denna sommar det var, och det känns både skönt och tråkigt på samma gång. Det har ju som varit trevligt och något att göra en dag i veckan :P Men men, jag kan ju inte bli pensionär redan ;)

Ikväll ska jag, min T och Katta åka till deras farfar och hälsa på, det har kommit dit släktingar så vi fick en inbjudan om att komma när vi var dit en sväng igår. Ska väll bli trevligt men då måste man vara sådär supertrevlig och presentera sig för det "nya" folket. Vilket jag kan sköta väldigt bra, men det är samtidigt drygt att komma till ett ställe där man knappt känner någon och hamna lite i bakgrunden.. Aja det blir nog bra det där.

Nej undra om man ska ta och hoppa in i duschen, eller om man ska sitta och döda lite mer tid här.. Tror det får bli så ett tag till först. Har ju inget bättre för mig just nu ändå.

BTW!!! Vi hämtar kissen Sesam om 6 dagar!! Ni kan inte fatta hur mycket jag längtar! :D Har köpt en heldel saker åt honom, och gosh vad jag kommer skämma bort min lilla älskling! Längtar så jag kan dö.

Thobias, du är min sol på dagen och min måne på natten <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback