en jamare

17 december 2008 kl 11:28

Sesam har hållit på att jama ihjäl mig nu på morgonen, det är några som har hållit på med nått i trappuppgången så han har varit lite orolig och stått och jamat. Lillplutten är en liten fegis, men ack så söt :)

I morgon är det julfest tvärs över bakgården, ska bli skojigt :) Thobias har köpt sitt tomte skägg och jag har köpt glitter som jag har gjort till en blomma som jag fäst på ett hårspänne, allas masker och skit lär inte sitta på länge, dem kommer nog åka av ganska snabbt! Dom inser nog snart hur varmt det kommer vara med luva & skägg, i en stor folksamling. :P

Vågen visade -3 hekto idag, hade dock hoppats på mer, men de är ju bättre än ingenting iaf, får se det så :) Idag ska vi träna biseps och bröst tror jag, har för mig det. Hoppas bara inte att det är lika smockat med folk idag, var drygt som bara den igår när de var packat. 

3 dagar kvar nu till jag är hemma :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback