dr phil

21 juli 2008 kl 15:12

Folk får säga vad dom vill men jag tycker verkligen om att se på Dr Phil. Han kan sin sak, och jag gillar talkshows som känns "äkta" och det tycker jag att detta gör. Han må vara gammal och snart behöva rullator och käpp men ack vad jag gillar hans program :) Sitter just nu o tittar på ett avsnitt som går på TV 4+, idag handlar det om folk som har gått hos en läkare och ha gjort förminskningar och förstoringar på sina kroppar och läkaren som gjort ingreppen har tydligen misslyckats med väldigt många patienter tidigare, en person misstänks att ha dött pga hans brist på kunskap. Läskigt..

Ikväll ska jag brumma ner med Perssan till min Bias igen, han ska ha filmkväll med lite kompisar så jag funderar på att vara med om jag orkar annars anländer jag lite senare :)

I morgon ska vi till Patrik och Annelie och grilla och dricka lite öl eller nått :) Ska bli riktigt trevligt för Linda och Tobbe skulle också dit fick vi veta :) Deras katter är så mysiga särskillt chack, han är världens gosigaste, men Ester är inte så mycket för kelande :P Hon bara bitts och sätter klorna i en hehe.

Nej nu ska jag äta lite glass tror jag med tutti frutti strössel :)

Ha de bra! // K




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback