döskallar

18 september 2008 kl 14:28

Jag är verkligen helt besatt av döskallar, tycker att dom är så äckligt snygga. Vill ha det på allt, verkligen ALLT! Någon som kan intyga på min besatthet är Linda, hon köpte till och med disktrasor till mig innan jag flyttade så jag skulle njuta av att torka bordet eller bänk. Underbaraste Linda <3

Och det är ju ingen vanliga dag idag för det är min älskade Lindas 20 års dag :) Önskar jag hade kunnat vara med dig på din dag gumman.

Så fyller även min favorit farmor år idag, kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar henne. Hon har varit min styrka genom alla år, hon har alltid stöttat mig och sagt att jag klarar av allt. Min älskade fammon. <3

I morgonkväll ska Thobias på klassfest så jag kommer dö av tristess innan min kväll är slut.. Ingenting att se på (har bara 4;an & 6:an) Så det gör ju inte kvällen snabbare.. Ska kanske hyra någon film om jag hittar någon, har svårt för att sätta mig ner o se på en film själv, lättare med serier och bara dötitta på tv. Har precis sett första avsnittet på sesong 5 av House och jag håller på att spricka av spänning! Hur ska jag klara av att vänta en hel vecka på nästa avsnitt??? Gosh!

En vecka kvar nu så sen är min älskade familj här, myyyys! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback