doft

28 oktober 2007 kl 15:37

Att en doft kan betyda så oerhört mycket.. att bara känna lukten av Thobias parfym Hugo Boss får mina tankar att flyga iväg.. Att en sån liten grej kan vara så stor. Och snart kan jag lukta på honom varje dag.. VARJE DAG!!!!! Ni fattar inte.. ni kommer aldrig fatta.. hur mkt vi har gått igenom.. Hur mycket längtan man kan ha till en person.. Hur mycket rädsla som har spelat in i detta.. Ursh, nej jag är så himla glad över att detta är slut nu snart.. bara ca 1 vecka kvar tills han är i Sverige igen! Hemma... hemma för gott med mig! Underbart! Underbart är nog ett för svagt ord.. hrm.. vet inte vad jag ska ersätta det med men ni kan inte fatta!
Saknar honom som en tok.. hade verkligen behövt ha honom hos mig idag.. har haft en sån dag så man bara vill kunna krypa in i hans famn och känna all kärlek stråla genom våra kroppar till varandra. Men snart, snart kan vi ligga i sängen hela dagarna om vi vill... snart kan vi kramas hela dagarna... snart kan jag hålla hans hand precis då jag vill... snart kan jag kura in mig i hans famn... snart kan jag känna mig trygg utan att känna att han snart lämnar mig igen.. snart kommer jag vara en hel person igen och då för evigt.


Jag älskar dig Thobias!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback