det blir inte alltid som man tänkt sig..

27 september 2008 kl 14:24

Min älskade mamma ligger på sjukhus här nere i Katrineholm, hon låg på IV igår natt och det var en jobbig natt.. Hon har fått dubbelsidig lunginflamation... Åkte in kl 13.00 igår på vårdcenralen och fick vänta ända tills kl 18.00 innan dom hade bekräftat vad det var och fortsatte att ta en himla massa prover. Hon kommer att skrivas ut på måndag och tisdag åker vi hem till Sollefteå, stackars lilla mamma, hennes "semster" blev verkligen inte som den var tänkt.. ligga på sjukhus hela tiden här nere.. hon hann vara med oss här i ca 1 ½ dag sen resten av tiden tillbringas på sjukhuset. Hugga. Hoppas bara att allt blir bra snabbt, inte att hon ska måsta lida en massa.. I love her!

Har fått riktig ordning nu i lägenheten, känns riktigt hemtrevligt nu, skööönt! Det enda som fattas nu är en hylla att sätta upp på väggen och ställa mickron på sedan är allt komplett :) Känns riktigt bra måste jag säga :)

Längtar så in i bomben tills jag kommer hem till Solle, ska bli så skoj att träffa alla där hemma igen! Och för att inte tala om min älskade Linda, hon är den jag faktiskt åker hem för. Hade jag inte haft henne hade jag nog struntat i att åka hem. Ska bli så himla roligt :) Massa Kattis och Linda dagar :D Iiiih!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback