dagens sammanställning

7 januari 2009 kl 22:12

Frukost: 2 mackor, 6 tunna korvskivor, te. 4,5p

Middag: Lasagne bolognese 6,5p

"Fika": 1 banan, sockerärtor, te. 1p

Totalt  12 points idag.

Är inte så mycket men, det är ju bara bra om jag inte äter så många points. Blir nog mer när man börjat träna igen. Blev ju ingen lunch idag heller, klev upp så sent så frukosten var vid lunchtid. Så där försvann det några points med. 

 Sitter för närvarande med ännu en kopp te i handen, förhoppningsvis den sista ikväll/inatt. Men man vet ju aldrig med mig, är jag uppe lika länge inatt som de andra nätterna som varit så kommer det nog bli några till. Köpte ett nytt te idag, persika & mango. Var väl sådär, går att dricka men det toppar verkligen inte Forest fruits. Skulle köpa en sådan förpackning idag men då var det slut. Hoppas det kommer in fort så jag kan kirra det till mitt lilla "förråd" :)

Och ett stort grattis till Linda som har kommit in på sin efterlängtade linje i Umeå, är så glad för din skull gumman <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback