dagens sammanställning

28 januari 2009 kl 20:57

Frukost: lättfil med havre fras, 2 mackor med kalkon och gurka. 6p

Lunch: 2 mackor med kalkon och gurka. 4p

Middag: klyftpotatis, gurka o körsbärs tomater. 5p

Kvällsfika: 2 wasa sport med kalkon o gurka, té. 2p

Totalt 17 points idag.

Har blivit en heldel mackor idag av någon anledning, inte så bra men jag håller mig fortfarande bra inom points gränsen. Good! Jag hoppas verkligen på att jag ska komma ner nååågra hekton innan jag åker till Johanna på måndag, vore kul för mig själv att komma under detta förbannade kilo som jag tycker att jag har stått och stampat på ett bra tag nu. Hoppas hoppas hoppas hoppas! :)

Nej nu ska jag återgå till tv-tittande o hoppas på att min T kommer  hem snart :) 

Take care.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback