dagens sammanställning

27 januari 2009 kl 22:52

Frukost: 2 limpmackor med kalkon. 3p

Lunch: 1 pkt räknudlar. 2p

Middag: 2 st kycklingburgare med rostad lök. 12p

Fika: 1 kopp Forest fruit té. 0p

Totalt: 17 points idag. 

Sitter för tillfället i soffan och tittar på Loser, går på 6:an nu. Rätt bra film faktiskt, har aldrig sett den men jag gillar den mycket hittils, lär inte vara så länge kvar på den heller så det är en bra film, så länge inte slutet är helt värdelöst vill säga :P Men de hoppas jag verkligen inte att det är!

Blev ingen träning idag, kände mig inte alls tillräckligt pigg så jag tar nya tag i morgon, lär få träna själv, Thobias har sträckt sitt knä lite nu på fotbollsträningen så han lär nog inte träna. Men man kan ju alltid hoppas, då har man lite sällskap iaf. :)

Älskar min T bara mer och mer för varje dag som går, man förundras över hur mycket nya saker man får reda på om varandra hela tiden, vilket är riktigt roligt. Man utvecklar en så mycket större kärlek hela tiden, nog för att detta "nykärlek" är underbar men att ha någon i ett "fast förhållande" är 1000 gånger bättre, en så mycket bättre trygghet än jag någonsin hade kunnat tänka mig. Älskar honom av hela mitt hjärta, bara mer och mer hela tiden <3



Hej, haft en bra dag?

2009-02-19 // 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback