dagens sammanställning

14 januari 2009 kl 19:25

Frukost: 2 pågen duo med lättost. 4,5p

Lunch: 1 banan, 2 wasa sport hårdbröd, 2 salamiskivor. 4p

Middag: Pastasallad med sallads dressing, té. 7p

Totalat: 15,5 points.

Har varit och tränat idag vid 4:a-tiden, var ett riktigt segt pass, hade ingen som helst ork i kroppen. Körde 10 min på löpbandet, varav 2 min löpning. Var hur jobbigt som helst. Sedan körde jag ben på maskiner. Helt sjukt hur mycket man tappat på dessa veckor utan träning. Det får bli ändring på detta snarast!

Är jävligt nöjd med att jag gått ner de kilon jag gick upp över jul iaf. Det får mig att bli mer motiverad till detta points-räkning. 

I morgon har jag ett möte med min handledare på KFG, ska göra en "uppdatering" om vad som hänt sen sist. Klockan 13.30 har jag det mötet, skönt, då slipper man kliva upp tidigt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback