dagens sammanställning

12 januari 2009 kl 20:38

Idag har det inte blivit så många points alls, vilket är väldigt skönt! Blev ju ingen lunch idag heller pga sen uppstigning så det fick bli lite kvällsfika ist :) Det är något jag är svag för, att äta något litet på kvällen är hur gott som helst. Nästan då det är som godast att äta, enligt mig iaf, iofs middagen är ju inte helt dum heller men jag är alltid kvällsfika-sugen så det är nog de bästa ändå ;) Måste även tillägga att pasta mexicana av weight watchers var riktigt god faktiskt, var rädd att pastan skulle bli sådär hård i kanterna efter att ha blivit värmd men den låg helt under köttfärssåsen så den skyddades, den rätten blir det fler gånger kan jag säga :) Den kan jag rekomendera till andra. 

Frukost: 2 limpskivor med krydda på  & 1 kopp té. 2,5p

Middag: Pasta mexicana & 1 kopp té. 6,5p

Kvällsfika: 1 limpmacka med Kavli lättost, 1 kopp té. 1,5p

Totalt: 10,5 points idag. 

Ingenting alls har det funnits att se på tv ikväll, värsta jag varit med om :P Men nu kl nio så är de en dokumentär om siamesiska tvillingar, det är det enda jag har ansett bra som visas ikväll.

Måste försöka pallra mig i säng i tid ikväll också så man tar sig upp i morgon då man ska på KFG igen. Suck! Hatar den där skiten..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback