:D

9 december 2008 kl 16:04

Har jag inte världens bästa pojkvän så säg! När han kom hem från skolan så hade han köpt den lila plånboken jag talade om i föregående inlägg. Ni anar inte hur glad jag blev, den är så himla snygg. Försökte ta kort på den men den såg mer blå ut på korten än i verkligheten så dom raderades. Men Thobias sa att den kommer synas på hela stan, så ni kan ju tänka er vilken lila färg den är :D Lovely!

Nu håller jag på att göra stuvade makaroner och köttbullar till min T, så ska jag äta upp korvstroganoffen som blev kvar sedan igår. Sedan ska vi gå och hämta packet på posten, har väntat och väntat hela dagen, tiden går så himla sakta då man väntar på något. Riktigt irriterande faktiskt :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback