cv

19 augusti 2008 kl 15:01

Idag har jag gått runt på stan och lämnat mitt CV till några affärer, bla Lindex, KappAhl, JC mm. Så nu får man väl se om det är någon som nappar och behöver mig. Jag håller tummarna för fulla muggar, är så förbannat tråkigt att bara vara hemma hela dagarna, det driver mig till vansinne. Har samanlagt 8 CV:n ute på "marknaden" här nere nu, så jag hoppas verkligen på att NÅGON behöver mig..

Sesam har blivit bara bättre och bättre hela tiden, han var ju väldigt rädd och skygg i början men nu kommer han fram så fort jag ropar på honom, inte riktigt lika bra när Thobias gör det ;) Sesam är min lilla gokisse, han kommer fram då jag kommer hem men inte då Thobias kommer hem. Haha. Inatt hade jag en massa gosattacker på mig från Sesam, han stångas och trampar på en så fort man ligger på rygg, men inatt var det extremt många gånger, var tvungen att lyfta bort honom flera gånger så jag skulle kunna sova :P hihi.

Saknar många hemma, men jag vet att dom finns kvar där sedan. Linda ska ju komma ner och hälsa på och LillKarro sa också att hon ville komma ner i höst så det ska bli jätte kul att dom ska komma :) Och Kricko bor ju bara 1 timme härifrån med tåg så hon ska komma så fort hon får in lite pärning, ska bli enormt skoj, har inte träffat henne på länge nu, och nu kan vi ju träffas i princip då vi vill! Vilket varken hon eller jag är van vid, vi har bott på många mils avständ ifrån varandra nu i 4 år nu.. så det ska bli hur skoj som helst att kunna träffa henne lite oftare nu :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback