boooring

14 februari 2009 kl 22:46

Ligger i soffan, har ingenting alls att göra.

Inget att se på tv, ingen att hitta på något med.

Sesam sover på mattan och jag funderar nästan på att inta sängläge jag med.

Har inte varit något alls som har varit tilltalande på tv:n ikväll så jag är så fruktansvärt uttråkad så jag klättrar nästan på väggarna.

Kan ju sammanfatta gårdagens bravader.

Kom på festen vid sju tiden tror jag, rätt dött men trevligt. Folk började droppa in och det blev ös rätt snabbt, spelade ölspelet men som vanligt så dör det av innan det hela är avklarat. Blev lite kareoke, riktigt roligt faktiskt. Många som sjöng och de gjorde även jag, dock med sällskap, den dagen jag skulle hålla i en mick själv och sjunga inför publik, den dagen kommer nog aldrig.. (hoppas jag iaf). Så kom även Ronja tillslut. Pratade en heldel igår hon och jag, så nu har vi planer tills på tisdag, middag, vin och film. Ska bli riktigt trevligt! :) Men ja, festen igår var nog den roligaste som har varit här nere någonsin, hoppas på fler sånna :)

Thobias ligger redan och sussar i sängen hemma i Sollefteå, han somnade nog vid 10 tiden den tröttisen ;) Jag föreslog att han skulle sätta sig på en ny buss ner hit igen så jag slapp sova själv men det tyckte inte han lät som en allt för bra idé, han tyckte nog att han hade fått sin beskärda del av resande idag. Jag kan inte annat än hålla med honom, jag kommer själv få en exakt lika lång resdag nästa lördag så jag vet precis hur jobbigt det är! Så jag lät honom stanna kvar uppe i Sollefteå då ;) Min älskade sötnöt!<3 

 

Snart är alla hjärtans dag slut, känns lite sådär över hur min sån dag har sett ut, men ja, vi firade ju den lite igår ist. Fick ju Koss hörlurar som jag ville ha så jag är jätte glad! :) 

Nej nu ska jag nog slå på lite Scrubs ist, har ingenting att göra vid datorn ändå. Natti natti alla! Sleep tight! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback