Blaze xtreme

 20 januari 2009 kl 21:15

Jag beställde ett fettförbrännings "piller" som ska hjälpa till att gå ner i vikt, har läst många kommentarer om produkten och den verkar funka bra. Så i morgon ska jag börja med den, 3 tabletter 2 gånger om dagen. Man blir tydligen varm i kroppen av den och det känns att det bränner fett. Jag hoppas så himla mycket att den fungerar för just nu står jag still i vikten, pendlar nått kilo upp och ner men kommer inte längre ner just nu. Enda problem jag kan tänka att jag får med detta är att jag glömmer bort att ta dom, har så svårt för att komma ihåg sånt här. Men dom får ligga framme så man ser dem klart och tydligt på dagarna :)

   

Var på gymmet idag som sagt men var tvungen att gå hem efter typ en halvtimme, blev alldeles svimmfärdig så då kände jag att jag ville inte försöka göra ännu mer där och kolavippa där. Så jag gick och duschade och sedan traskade jag hem. 

 Så blev de klyftisar och en korv med bröd till middag.

Frukost:  lättfil & flingor. 2p

Lunch: wasa sport, 3 kalkonskivor och gurka. 3p

"Träningsmat": 2 wasa sport, 2 kalkonskivor, gurka. 2p

Middag: klyftpotatis, 1 korv med bröd, bea. 10,5p

Totalt: 17,5 points. Rätt mycket men fortfarande inom points-gränsen. 



Vilken snygg design ! :D

2009-02-19 // 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback