birthday

12 augusti 2008 kl 15:04

Idag fyller min älskade mamma 47 år, har varit folk här hela dagen, vilket jag trivs med väldigt bra :) Linda gumman har varit med mig sedan kl 1 idag, och hon ska åka hem till Tobbe vid halv 12 när jag ska köra ner släpet till stan. Har packat en stor del av dagen idag... Just nu är allt packat, iaf det som går att packa. Skönt! I morgon ska vi packa hela släpet med möbler och Thobias saker.. pappa har lastat på alla mina kartonger, väskor och påsar.. och det tar upp i stort sett hela botten på hela släpet. Är så jäkla mycket saker man måste ha med sig och självklart en massa onödiga grejor som man bara måååste ta med.

Kl 16.30 så ska jag ÄNTLIGEN hämta min älskade Sesam! Jag längtar och längtar så mycket att jag blir helt tokig i hela kroppen, går bara och väntar och väntar hela tiden. Han är så fantastiskt underbar kisse, han ska kramas konstant, och det är det som gör honom så underbar! Det är det jag vill ha med en katt, jag ska kunna gosa på honom så ofta jag vill och han älskar det! Iiiiiiih jag läääääääängtar!!!!

På Torsdag kl 06.00 går flyttlasset till Katrineholm, tidigt som bara attan. Vi måste komma ner innan kl 16.00 så vi hinner hämta nyckeln till lägenheten. Så det blir en resa på 53 mil.. Får se hur det går för lill gubben, han har ju bara åkt bil mellan Långsele och Sollefteå.. Så jag hoppas verkligen inte att det bli massa skrikande och att han blir åksjuk! Då kommer det ta låååång tid att komma fram. Får hålla tummarna för att det går bra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback