bingo night

 9 juli 2008 kl 15:16

Ikväll ska jag för andra gången på Bingo i Forsmo :P Haha, det är så jävla kul.. Det är jag Linda och Monica som åker och det är verkligen mestadels gamlingar ;) Man känner sig lite malplacerad men ack så kul de är :D Har ju en egen "duttpenna" och allt ;) hihi.

Inatt sov jag hos min alla bästa Linda, hon är så fantastisk så det finns inte ord för det. Ingen i hela världen kan vara bättre än henne, hon måste upplevas för att förstå hur underbar denna flicka är. Och vet ni vad det bästa är? Det är att hon är min, bara MIN<3 Okej, jag måste väl dela henne lite med Tobbe men va fan, det får man väl ta. Vi såg på tv hela kvällen igår, sen forsatte vi med att se på LOST och fy fanken vad spännande det var! Såg sista avsnittet i hela serien idag och ärligt talat så är det en jäääkla röra alltihop :P

Blev en rätt sen natt, vi jagade en jävla mygga till halv 3.. och tillslut konstaterade vi att de var 2 av dom.. Och inte fan fick vi tag på någon av dom.. Så vi släkte lampan och sussade till typ 11 idag.

På lördag är det fest hos Patrik här nere i Helgum, är prat om vattenskidor och vattenskoter-åkning :) Ska bli äckligt kul! Fast jag hörde nyss rykten om att det ska bli dåligt väder i helgen så vi får se hur det går!

Ikväll ska jag nog brumma ner till min älskling i stan också, han har så störda shift på jobbet nu, slutar 00.12... Så det är tråkigt som bara fanken kan jag tala om! Känns som man inte hinner träffa honom något alls.. :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback