back in katrineholm again

3 januari 2009 kl 23:27

Så har vi äntligen slagit oss ner i soffan hemma i Katrineholm, har varit en jäkligt lång dag med massa resande plus endel strul med tåget från Stockholm, de löste sig dock men vi kom hem ca 2 ½ timmar senare än vi skulle. Men ack vad skönt det var att komma hem till vårt alldeles egna lilla hem, dock möttes vi upp av en enorm reklamhög i dörren, den rensades igenom med engång och det mesta slängdes. Uppackningen gick i en racer fart för Thobias, medans jag hade packning för 2 personer som tog desto längre tid, skönt när allt är på sin plats igen. Thobias sprang iväg på affären för att köpta lite förnödigheter för att vi skulle klara av kvällen/natten/morgonen, kattmat, mjölk, popcorn och lite dricka ;P Så i morgon ska vi gå och "storhandla" lite så vi överlever ett litet tag till iaf.

Är så underbart att vara med min bebis igen, han är så jäkla go den hårbollen. Dock har han varit lite avvvaktande ikväll, de är väl inte så konstigt eftersom han har levt i ett helt annat hem och haft en annan kisse att leka med hela tiden, så nu ligger han under sängen på sin vanliga plats då han ätit mat. Han glufsade i sig massor med mat så fort jag satte ner skålen på hans "bricka", han älskar verkligen "blötmat". Så i natt kommer han nog vara och utforsta lägenheten igen på "nytt", måste ju nosas och kollas runt i minsta ditalj när man varit borta så länge ;) Är så tacksam för att Kricko & Minna kunde ha honom över julen, det är guld värt! Thanks guys.

Nu har man ju levt det "normala" livet hemma igen med massa skitmat som gör en fet, tror jag har gått upp ca 2-3 kg på bara 2 veckor, fruktansvärt! Nog för att det har varit jul och nyår men man kunde ju drömma om att man skulle bli mycket smalare av det ;) Haha. Nej till veckan ska nog träningen tas upp igen så man kommer igång igen, så man får bort dessa onödiga kilon igen och förhoppningsvis många fler :) 

Nej nu ska jag ta och kika lite på tv med älskling, han har suttit och gnällt över att jag inte tittar med honom, ett tag nu så det är väl dags då ;P 

Natti natti. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback