avstånd

29 juli 2008 kl 15:10

Just nu för tillfället så hatar jag att bo i Helgum, är arg och frustrerad över sträckan man är tvungen att köra för att komma in till stan.. så gör ju inte bensinpriserna det hela bättre heller.. Argh! Jag blir så arg, hur hade dom tänkt att folk ska ta sig någonstans med dessa bensinpriser? Visst det är ju miljöbabbel hit och dit.. Men va fan, ska jag behöva cykla eller gå in till stan bara för att få umgås med min älskling, jag blir så arg!! Jag skulle kunna mörda någon som har satt bensinpriserna. Det är fan 5 mil tur och retur.. jävla helvete! #@=&¤ §% Baaaaaah!!!!

I helgen är det yran, och ärligt talat åker jag bara för att få träffa Anders igen, chefen jag hade nere i Spanien. Känns inge vidare kul att åka i år.. Är nästan inge folk alls som ska dit. Får se om man åker upp fredag eller lördag.. Blir jag och Thobias som åker dit, så ska ju några ur killgänget från Helgum dit och så lillKarro. Får väl se hur lyckat det blir.

Just nu väntar jag på att Linda ska sluta jobba, då ska vi åka och bada, hon jag och Tobbe. Vet inte vart än men de lär väl visa sig :) Vet dock inte om jag ska bada, känner mig lite småsjuk.. Har haft en förkylning på G ett bra tag nu men så i morse då jag vaknade kände jag mig lite extra krasslig.. Ont i halsen och seg i kroppen. Så vi får se om det blir någon badning eller inte.. Hade dock varit skönt i denna hetta.

Sesam, gud så jag längtar tills jag kan hämta dig.. underbara kisse! Har köpt allt, mat, spade, sand och lite godis :) Baah ska bli så fantastiskt att få en liten bebis att ta hand om :D

Thobias, du är helt underbar! En dag utan dig känns som en hel evighet, jag saknar dig hela tiden. Men snart, så snart kommer vi bo ihop igen, i vår alldeles egna lägenhet :) Wonderful <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback