äntligen

28 oktober 2008 kl 14:19

Nu har vi äntligen skaffat oss intenet, så nu kan man komma in när som helst utan att behöva sitta o krångla och bli arg. Aaaaah! Det är så jävla skönt!

Är inne på min 7:e dag idag på ämnesomsättningsdieten, går rätt bra nu faktiskt, magen har ställt in sig på att nästan inte få någon mat alls.. Har gått ner 3,2 kg på 7 dagar och det är ju rätt okej, men hade varit skönt om de hade varit de dubbla :P Men men, de är ju 6 dagar kvar så jag hoppas på lika mkt till.

Har ju som sagt gått med i en grupp på KFG, det är som en privat arbetsförmedling, man är inskriven hos dom i 6 månader och innan dess ska man ha fått jobb. Är ju dock ingen garanti att man fått jobb men man kan ju alltid hoppas. Skönt iaf att ha något att göra, är inte så ofta men några gånger i veckan är man ju där iaf så tiden går liiiite fortare!

Måste bara lägga till att jag saknar min Linda nått så fruktansvärt, önskar jag kunde få umgås lite med henne.. Men men, kommer ju hem den 20:e December så då får vi allt leka en massa :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback