anställningsintervju

20 augusti 2008 kl 15:00

Idag fick jag ett mail, ett mail om att jag är kallad till en anställningsintervjuv på Coop Extra. Inte välrdens glammigaste jobb men jag måste verkligen ha något att göra om dagarna och samtidigt få in lite pengar så man kan göra nått! Jag hoppas på att det är mycket ungdomar som jobbar där så man kan binda lite kontakter, för detta suger verkligen.. Att inte ha någon över huvudtaget att vara med. Thobias går ju i skola hela dagarna och där finns ju folk som han förmodligen kommer att börja umgås med. Vore verkligen skit kul om det finns folk i min ålder att lära känna :)

Måste säga att det känns nervöst, har aldrig varit på en arbetsintervjuv, så jag kommer nog kissa i trosorna innan jag kommit dit :P Hugga, folk som ser alldeles allvarliga ut och ska fråga ut en in i det längsta. Aja jag får hoppas att det inte är världens suraste folket bara, för om det är något som påverkar mig negativt så är de sura människor.

Idag har jag städat lite, och ska snart pallra mig in i köket och diska lite.. tråkigt som bara den! Suger att inte ha diskmaskin..

Pappa, kära pappa, jag saknar dig som en tok. Vad hade jag gjort utan dig? Du är den bästa pappan som finns i hela universum, så genom snäll och omtänksam. Du är bäst! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback