Alone

29 juli 2007 kl 16:02

Är fortfarande ensam hemma och det är inte kul för fem öre att vara de i såhär lång utsträckning då ens kompisar jobbar jämt och ens pojkvän är far far away.. :( Driver tydligen en flyktinganläggning här med, Kricko bor hos mig på kvällar/nätter ibland då det kommer oinbjudna varelser in i deras hem. Så ja, är de fler som känner sig träffade så skicka en ansökan om boende till mig så ska jag besvara den så fort som möjligt om de finns någon möjligthet att du/ni kan och får bo här. Men jag kommer förmodligen neka din ansökan!

Har varit på Yran en sväng i helgen, var ganska skoj. Kul att träffa lite folk men sen när man skulle ut ur lägenheten så var de inte så mkt folk man kände. Åkte svarttaxi hem med Johanna och Henke. Chaffisen kunde typ ingen svenska så vi höll inte på att komma dit vi skulle men tillslut så kom vi ju fram iaf.

På lördag tänker jag ha en metal/grillfest. Alla trevliga och glada är välkomna! Odrägligt folk hänvisas härifrån! Önskar dock att min T hade varit hemma så han hade kunnat vara med! :(

Inte allt för länge kvar nu, snart snart snart får jag hålla hans hand igen, krama han och bara umgås med världens underbaraste! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback