Alone

18 februari 2009 kl 23:26

Sitter här i min ensamhet med Sesam sovandes på katträdet.. Han skiftar ställen lite då o då och just nu verkar det har gått över till att sova på katträdet. Oftast brukar han ju sova under sängen eller på mattan vid tv:n, så får han perioder då det är katträdet som gäller :P Lite roligt.

Har såå tråkigt, hela dagen har varit en pina och jag har väntat på att det ska bli kväll så man kan gå o lägga sig o sova så det blir en dag mindre tills jag åker hem.. I morgon ska jag iaf städa lägenheten lite så det känns som att man kommer tillbaka till ett rent hem sedan. Städa vår lägenhet går rätt fort med tanke på storleken så jag får väl försöka städa sådär äckligt noga så det tar hela dagen eller nått, hur nu det ska gå till på denna yta? 

Nee, nu ska jag nog kika på lite film. Hoppas man somnar fort, vilket jag inte tror! 

Natti natti.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback