alla <3-ans dag.

13 februari 2009 kl 11:22

Idag firar jag och Thobias alla <3-ans dag, han åker upp till Solle i morgon så vi firar de idag ist. Jag fick ett par koss hörlurar, något han hade lagt märkte till att jag sagt att jag ville ha, han är bra söt min lilla älskling! <3 Han fick 2 stoooora svarta muggar av mig, han har gnällt på att dom vi har är små och inge bra så nu jäklar borde väl dessa duga ;P Ingen pang present direkt men, hittade inget annat och pengar är det inte gott om, tyvärr!

Så idag när han slutat skolan så ska han laga middag och sen ska vi nog mysa, för att sedan bege oss på "klassfest", en i Thobias klass hade hyrt lokal så vi ska dit senare. Verkade inte vara så många som blev kvar tills i morgon så jag vette tusan hur kul de blir.. Lär väl visa sig! 

Nej nu ska jag ta och diska, boooooring!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback