aj!

4 december 2008 kl 13:16

Idag är benen onda, huvva, kliva upp ur sängen var en pina.. AJ AJ! Så idag när dom slutat skolan och dom fått i sig lite käk så ska vi iväg och träna igen, blir mycket i konditionsrummet för mig tror jag. Känns bra att vara där, man vet att man gör någon nytta. Ska bli skojigt, me like to be there :)

Kan inte beskriva med ord hur ledsen jag är för din skull Dan. Jag hoppas verkligen att du tar dig igenom detta på nått sätt och vis ändå.. Ska hjälpa dig så gott det går, jag är ingen höjdare på detta, men så gott det går som sagt. Finns alltid här för dig om det är något. Vi får väl se hur morgondagen ser ut, jag hoppas det blir som det är tänkt iaf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback