af

24 september 2008 kl 14:26

Arbetsförmedlingen är så jävla fucked up! Nyss varit där på ett möte för ungdommar.. och fy fan jag skulle kunna mörda någon nu. Jag hade en ersättning innan jag flyttade till Spanien och det var det inga konstigheter med att få, men nu jävlar, nu ska dom kräva av en att man ska komma till dom minst en gång i veckan och sitta i någon jävla grupp och planera och diskutera.. Jag är så förbannat arg. Hur svårt kan det vara? Hur kommer det sig att här nere är dom helt blåsta och måste hålla på och göra allt så förbannat blåsta? Hemma i Sollefteå gick det jävligt lätt men inte här nere inte.

I ren protest ska jag gå in på AF hemma nästa vecka och kolla om dom inte kan ge mig den ändå! Skulle äga upp dom här nere så jävulskt!!!

Jävla fitt AF i Katrineholm!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback