2:a advent

 7 december 2008 kl 15:44

Idag får man tända det andra ljuset, har dock inte hunnits med i detta hushåll än, blir nog till middagen. Thobias ska göra dagens middag, tjockpankaka med bacon i, jag tycker dock inte om det så jag ska få tunnpankaka ist :) Gott.

Har inte blivit någon sväng till gymmet idag, körde en hela massa egna övningar hemma ist, älskling hjälpte mig och puschade på mig hela tiden. Så nu har jag träningsverk i magen och i ryggen, i morgon är jag nog sängliggande :P 

Städning har vi även hunnit med idag, ursha vad tråkigt det är, men det måste ju göras. Skönt att det är rent också, så man slipper allt hår av Sesam på golvet och dammet som viras ihop med hans tussar :P Haha. 

Nej i morgon får det allt bli gymmet, annars blir jag grinig :P 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback