1:a advent

30 november 2008 kl 13:32

Idag är det äntligen första advent, det infinner sig en sådan julstämmning i bara det ordet. Önskar dock att jag var hemma i Helgum och kunde dra igång lite julbak och pyssla på lite, mysigt värre.

Igår hade vi fest här, blev rätt många på sådan liten yta men det gick rätt bra iaf. Festen slutade dock för mig redan vid 11:a tiden.. :P Spelat ölspelet med vin, ingen hitt kan jag säga, i sånna mängder vin så blir man inte så kry kan jag tala om :P haha. När dom andra gick ut pendlade jag mellan toan och sängen någon halvtimme sen sussade jag så gott så, sen vaknar jag vid 2 av att Thobias ligger bredvid mig och tittar på mig, så frågar jag varför han inte väckt mig och hur länge han varit hemma. Han hade varit hemma en timme ungefär och stökat på en massa här hemma, men jag hade sovit som en stock :P Kände inte ens när han hoppade över mig i sängen och la sig, nej nej jag sov så gott jag :D Idag mår jag dock bäst, Thobias är rätt bakis, Daniel är på min nivå, har suttit och ätit överbliven fajitas sedan gårdagens middag, Thobias gömde sig i sängen medans :P Hahah. 

Idag blir de en lugn dag, lite slappa och ikväll blir det film med chips och dipp. Mumma! 

Take care <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback