1 år

22 juni 2008 kl 15:18

Idag firar jag och Thobias ett år tillsammans, känns som att vi har varit tillsammans mycket längre, men de är bara för att vi började träffas långt innan vi blev tillsammans. Att man kunde känna denna lycka trodde jag inte var möjlig, jag har aldrig varit så lycklig som jag är idag. Ett helt år älskling, du får mig att känna mig som den lyckligaste tjejen i världen! Jag hoppas och tror att vi har många år framöver tillsammans. Jag älskar dig Thobias bara mer och mer för varje dag som går, du är min och bara MIN! Du är den bästa utav alla, ingen kommer någonsin kunna vara bättre.

Älskar dig mer än du någonsin kommer att kunna förstå älskling, du är hela mitt liv! <3 // Din K



Grattis :) tiden går fort.

2009-02-19 // 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback