Sundsvall

I fredags så var jag ledig o det var en riktigt lugn dag, på kvällen så kom min T o Tobbe o så såg vi på Idol. Fredagsmys bara :)

Idag så har de också varit en skön dag, i morse så klev jag upp o klädde på mig o gick ut o gick en promenad det första jag gjorde. När jag kom hem så käkade jag o T frukost. Efter det så satt vi bara o slötittade på tv fram till 15 tiden, då åkte vi o tankade bilen o sedan åkte vi till Planvägen o kikade på hockey o åt middag. Kring 18 så åkte jag hem och bytte bara om sedan gick jag o Sofie ut o gick med Kingen o Fimpen (tror jag han hette?), en promenad på typ 1 timme, så det känns riktigt skönt att jag varit ute två gånger idag o gått. :)

I helgen så har det varit riktigt lugnt, i morgon så ska jag o Sara åka till Sundsvall och shoppa :) Ska bli riktigt roligt att åka bara hon o jag. Kunna gå på en massa tjejaffärer utan en massa gnäll från killar som bara sitter o suckar o undrar om man är klar snart :P Ska banne mig hitta en nyårsklänning i morgon, det har jag gett mig den på! Det är mitt sista hopp, har kollat här hemma i stan o på nätet men ingen är bra.. Så jag håller verkligen tummarna för det! Så lär det nog bli någon julklapp med. Har bara 1-2 kvar så det är förbaskat skönt!

Nej nu ska jag kura ner mig i soffan o se lite tv, sedan ska jag försöka komma i säng i tid eftersom jag ska upp o köra rätt tidigt i morgonbitti :) Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback