Middag

Inatt så sov Sara hos mig, hon krängde in sig i soffan o sov på den. Så i morse hade jag lite sällskap då jag klev upp o gjorde mig i ordning för att åka på Nipan på nått jäkla skit AF grejs som ska hålla på i 6 veckor nu.. Suck! Så klockan 9 började gruppträffen, det är jag och 30 plusarna, 1 tjej till o resten gubbar. Blir trött på att bara tänka på de.. Vid 11 så var det slut o då hade jag fått en ny tid till senare idag då jag o coachen skulle ha ett eget möte o berätta om vem jag var osv.
När jag kom hem så var det bara att börja röjja upp här hemma, de var en hög med disk o smutsiga golv. Det blev fram med dammsugaren o sedan torkade jag golven med. Fasen vad duktig man kan vara ibland. Efter det så var det bara att åka upp på Nipan igen för mötet som höll på i ca 40 min.

Just nu så sitter jag o väntar på att klockan ska bli lite mera, kl 19 så ska vi på jobbet ut o äta. Ska bli mysigt att göra något annat än att jobba tillsammans. Tror vi skulle på City restaurangen om jag inte minns fel?! Aja, det kommer bli gott iaf.
Nej nu ska jag lägga på lite smink i ansiktet o sedan gå till Brittan o se om hon hade nått gott att dricka innan vi ska äta ;) Haha, min lilla go-tant! :D

Btw så är jag riktigt taggad till nyår, kommer vara en skit skoj kväll o nyårslöftet ser jag fram emot väldigt mkt faktiskt. Se hur mkt jag klarar av, om jag kan genomföra det hela. Men jag tror o hoppas innerligt att jag klarar det!
Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback