Måndag

I söndag så befann jag mig kl 9 i Helgum för att plocka upp Sara, sedan åkte vi till Sundsvall. Dagen innebar MYCKET klädaffärer och klädprovning. Testade hur mkt klänningar som helst till nyår, minst 15 st. När jag i princip gett upp hoppet så dök jag på en klänning på Bik Bok precis då jag skulle gå ut från affären. Det fanns bara en kvar och det var i min storlek. Hör och häpna, den satt som en smäck!! Är jätte nöjd med den och längtar till nyår :)
Hittade också en svart långärmad tröja, en svart tjocktröja/tunika, en svart kofta utan armar så det blir som en väst typ och ett svart midjeskärp med nitar. Sedan så köpte jag även en liten mus till min bärbara och lite smink på hm. Det var nog det jag köpte, är iaf väldigt nöjd över alla mina köp. Behövdes lite påfyllning i garderoberna. Här är några av plaggen/sakerna jag köpte.



Idag har jag varit på AF och blivit inskriven på en annan slags ersättning, så ska jag även vara med på något program som håller på 6 veckor och så är man där 3 ggr i veckan. Suger! Kan nästan svära på att det är samma saker jag fått hålla på med nere i Kholm. Sedan att det är uppe på Nipan gör ju inte saken bättre, kunde väl åtminstonde vara nere på stan.. Gaah! Aja.

Har haft tvättid idag så nu är alla kläder rena igen. Så har jag även tagit tag i mitt enorma diskberg, är äntligen tomt på diskbänken.

Gick också en sväng med Sofie på stan, letade lite julklappar och tog en god fika på Lilla cafét. Pratade en massa och skrattade en heldel som vanlig då vi umgås. ;) Något som är lite roligt är en kommentar som min lilla vän Karro sa förut till mig: "Det märks så väl när du och Sofie är på samma ställe, det är aldrig tyst för ni flamsar och skrattar hur mycket som helst!" :P Det tycker jag personligen är en väldigt rolig kommentar :D Haha.

Nej nu ska jag se på The biggest loser och sedan Ullared!


va mysigt du verkar ha d jämt :-) hehe... energiknippe!!! Kul att du hitta en fin klänning te nyår... =)

2009-12-07 // 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback