Jobb jobb jobb

Har varit en heldel jobb nu på slutet, är nog därför jag uppdaterat så dåligt här. Har i princip igen ork då jag kommer hem kring halv 8 på kvällarna så då känns de inte som att bloggen är högsta prioritet. Har jobbat hela helgen så jag har inte direkt hittat på något då jag slutat heller.

I morgon så jobbar jag eftermiddag vilket betyder att jag börjar 14.45 och slutar 19.15. Efter det ska jag äntligen träffa min älskade kusin Malin. Lär bli en del hårgrejs och massa snack. Brukar kunna bli så :)

Känns som att det har hänt en heldel även fast jag jobbar hela tiden, men jag vet inte riktigt vad?!
Var iaf och hälsade på Isa Peter o min älskling Kevin i fredags. Han är bara såå underbar, så fruktansvärt söt så man bara vill gosa ihjäl honom. Har även hittat världens bästa julklapp till honom, kan dock inte avslöja vad här ifall någon i den familjen skulle råka hitta min blogg.

Har köpt alla julklappar tror jag, kanske 1 till som ska köpas, får se hur det blir med den saken.
Läskigt hur mkt pengar man spenderar kring jul, de ska köpas julklappar, kläder som man vill ha på julen o festerna som hör till, drickat till fester, nyårsgrejer osv osv.

Jag har varit lite duktig också sedan jag slutade jobba vid 4 idag, när jag kom hem så gjorde jag mat o sedan var det bara att ta tag i disken och sedan fram med dammsugaren o drog en vända i lägeneheten. Skönt när man ser att det är rent hemma. Så nu till jul känns det extra bra om det är rent o fint hemma.

Vet inte om jag bloggar något mer innan jul så jag passar på att önska er alla en God Jul redan nu! :)

Nej nu kommer nog snart T ner o då blir det lite film o något gott tror jag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback