Tisdag

Idag har jag varit ledig, vilket har varit ganska skönt kan jag säga, även fast jag var hemma hela förra veckan men då var jag ju as sjuk så det räknas inte som att vara ledig tycker jag. 
i vilket fall som helst så var jag ner till Henke och Jörgen igår kväll, dom spelade massa på Guitar Hero medans jag bara tittade på, sedan blev det äntligen en film som vi alla kom överens om, efter ca en halvtimmes letande. Den hette nått med un.. un.. ähh jag kommer inte ihåg men bra var den och lite läskig. Så Henke och Jörgen fick följa med mig hem och sen åka igen :P Haha..

Idag har jag äntligen varit och kikat på lilla Damien, en sån liten söt krabat. Han sussade i min famn så länge att jag hade världens kramp tillslut. Hehe. 
Just nu sitter jag bara och väntar ut tiden, väntar på att det ska bli middag för att sedan åka ner till min älskade Thobias i stan. Även fast jag bara varit ifrån honom ett dygn så saknar jag honom redan, min babe <3

Nej nu ska jag försöka fördriva lite tid. Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback