Övertid

I morse klev jag upp och gjorde mig i ordning och sedan fixade jag till mitt CV med lite mer uppdateringar i det. Sen bar det av in till stan och in på jobbet, jobbade några timmar och sen begav jag mig till Appelbergs där jag pratade med Seija och Hans-Erik. Seija kom in förra veckan på mitt jobb o ville att jag skulle höra av mig så idag gick ja dit och pratade med dom båda o de ska höra av sig. :)
I vilket fall som helst så var det meningen att jag skulle jobba 12-16 men de blev 12-18 ist för det kom in 20 kartonger med skor, vilket betyder att vi nu har 20 par nya skor :D Men ack så jäkla jobbigt det var med alla kartonger, inte kul när dom kommer och levererar dom precis då man ska gå hem, hade ju varit bra att få dom på morgonen ist. Aja, nu har vi lite mer höstnyheter iaf, mååånga fina skor/stövlar vill jag lova! Många som jag skulle vilja ha men som inte min plånbok behagar just nu.. :( 
I morgon jobbar jag 12-16 iaf, kan ju alltid hoppas på mkt varor då med så jag får lite extra timmar ;) Hihi. 

Nej nu ska jag ligga och dö lite framför tv:n! Tjingeling.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback