Möhippa/svensexa

Inatt har jag kunnat sova faktiskt, har inte  hostat alls vad jag vet. Helt otroligt måste jag säga! Men ack så skönt det har varit att kunna sova en hel natt utan av att vakna av värsta hostattackerna. 

Idag är det ju Patrik och Annelies dag för svensexa och möhippa, är så jävla typisk att jag ska vara sjuk precis då, detta har man ju sett fram emot länge nu.. Men jag ska åka ner till stan sen ikväll då båda sidorna samlas  och ska äta och har lite fest ihop. Vet dock inte om jag kommer dricka något eller inte. Får helt enkelt se hur jag känner mig. 
Har fått endel bilder av Thobias från hur det går för Patrik, är så less på att jag missar detta.. Jag vill ju också vara med på möhippan, har aldrig varit på någon sån innan och nu skulle jag äntligen få vara med på den första, så går jag och blir jätte sjuk.. Suck!! Får väl nöja mig med att åka in till stan senare.. Hade velat vara med i morse då alla stormade in i deras hus och väckte upp dom, att bara se deras miner hade varit guld värt! 

Nej nu ska jag kika om jag hittar några kläder att ha på mig ikväll till "festen".



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback