Mini pc?

Idag har jag varit iväg och handlat lite mat och sedan när jag kom hem igen var det bara att ta tag i det enorma diskberget vi hade i köket, är så motigt att börja men när man väl startat så går de lätt. 
Hade tänkt göra torsk i äggsås till middag idag, men så när jag kokat äggen så får jag ett sms av T där de står att vi blivit bjudna på middag hos Glenn och Krille, tacos. Blir gott det men jag hade faktiskt sett fram emot min mat idag ;P Så i morgon ska vi ju äta middag med Kalle och Ronja så jag hoppas att torsken håller sig tills på söndag. 

Ja ikväll då ska vi som sagt först på middag och sedan är det fest. Har ingen aning om vart vi ska vara eller när det börjar, så det återstår att se hur det blir. Ska iaf gå på stan en sväng sedan när T har slutat skolan och inhandla viiiin, har varit så otroligt sugen på ett glas vin i flera dagar nu så det ska bli helt underbart ikväll! Så ska vi även köpa pärlor och pärlplattor för i morgon ska vi göra massa pärlplattor med Ronja och Kalle. Det jobbiga är att jag vet att det kommer bli en sådan sak som jag kommer fastna i, kommer göra pärlplattor för brinnande livet :P Älskar att sitta och pilla med sådant smått göra. 

Fick även veta vad jag får i lön denna månad, wonderful!! Blir en ny dator nu äntligen, min bärbara pajjade ju innan sommaren så nu äntligen har jag pengar till en ny. :) Har redan letat fram en som jag vill ha men jag är lite kluven om jag ska köpa en "vanlig" bärbar eller om jag ska köpa en mini pc.. ?! Är ju smidigt att ha en liten bara men jag vet inte om jag kommer bli tokig på att sitta vid den då det är en sån liten skärm? Någon som har en mini? Isf så kan ni få komma med tips och rekomendationer. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback