Måndag

Happ då är man arbetslös igen då.. Suger verkligen måste jag säga, har fortfarande sovrutinerna i mig så jag vaknar kl 9 och kan inte sova mer. Hade varit så otroligt skönt att ha ett jobb att fylla ut dagarna med, är redan less på att bara vara hemma och inte göra någonting alls.. Har varit på AF och anmält mig som arbetslös igen, vad nu de gör för nytta.. Dom gör ju inget bättre för en iaf. Har även ringt och pratat med Alfakassan, tror jag ska gå ur den. Har bara fått fel information från nått håll och de drar bara massor av pengar.. Ursh!! 900 spänn åt helvete!!

I dag började jag iaf med GI metoden, har ätit frukost som bestod av kesella, nötblandning som jag gjort själv, grädde och lite fun light saft. Kesella blir det då inge mer av till frukost, den var alldeles för krämig och fast eller hur jag ska förklara det, de var som att äta ren creme fraich, inge vidare. Så det kommer bli naturell youghurt ist för de. 
Till lunch blev de 2 stekta ägg, 4 skivor stekta bacon, 2 ostskivor och några fetaost bitar. 
Till middag blir det blåmögelost fyllda köttfärsbiffar med cold slaw, låter riktigt gott.
Det tar faktiskt emot att äta såhär fet och mycket mat då man är van att man ska hålla sig mest till light produkter och inte alls så stora mängder. Men sure, går jag ner i vikt av att äta såhär så blir jag bara glaad. Tvekar dock på det när man är psykisk inställd på att man inte alls kan äta så fet mat.. Men jag hoppas verkligen de funkar, verkar ju ha gett hur bra resultat för massa andra så..  

Nej nu ska jag fortsätta se på "Samantha Who?", jag bara ÄLSKAR den serien, så himla rolig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback