Katrineholm

Har nu anlänt i Katrineholm efter många om och men. Resan ner igår var en riktig mardröm kan jag säga, de började redan i Sundsvall och var katastrof tills vi anlände i Stockholm. För det första så hade dom överbokat ybussen i Sundsvall så vi var ca 10 st som inte hade någon plats, så då fick busschaffisen ringa ybuss bolaget och fixa en taxi till några, mig klämde dom in i bussen då dom tagit ut en annan som inte hade någon förbindelse att hoppa på i Stockholm. Vi kom iväg ca 20 min för sent och sen när vi väl var i rullning så hann vi väl åka drygt en timme sedan ringde en annan ybuss som avgått ca 40 min innan denna, då hade de blivit krångel med den bussen och de var 6 st på den bussen som hade förbindelser att passa i Stockholm med så då var 6 st ur min buss tvungen att hoppa över till den andra bussen. När det ÄNTLIGEN var klart så var vi riktigt försenade, de beräknade att vi skulle anlända i Stockholm kl 22.00 och mitt tåg avgick 22.10. Det hade aldrig varit möjligt att hinna på det tåget. Men vi körde in ganska mycket tid så jag och en annan tjej som skulle på tåget mot Katrineholm hann på tåget och hade ca 25 min till godo. Var en riktig mardröms resa kan jag säga, allt var bara kaos hela tiden.. Är något less på ybuss, tar nog ett tag innan man hoppar på den bussen igen. Men man vet ju aldrig, man glömmer väl detta snabbt och hoppar på krångelbolaget igen.. 

Nej nu ska jag och min T se på House, massa spännande!! :D Tjing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback