Jobb

Idag ska jag och T på Elgiganten och kolla på en dator till mig, får se om den jag tittat på är bra nog. Blir ingen mini PC iaf, tror jag kommer störa mig på att skärmen är så himla liten då man tex ser film på den. Så just nu längtar jag som ett litet barn på julafton tills vi ska åka dit.. Han slutar ju inte förren halv 5 heller så de kommer bli en låång dag!

Igår så ringde Cathrine och frågade om jag kunde jobba 2 dagar då jag är i Sollefteå, självklart sa jag att jag kunde det. Pengar behövs alltid! Ska bli roligt att spana in alla nya skor som förhoppningsvis har kommit då ;) Hihi. 
Kommer befinna mig i Sollefteå från 4:e sep på natten till 13:de sep, den 5:e är det bröllop. Patrik och Annelie ska gifta sig så det ska bli hur kul som helst! Mitt första "riktiga" bröllop jag är på. Ska i vilket fall bli mysigt.

Ska ta tag i att städa idag tänkte jag, även sortera massa pärlor. Har byggt massa pärlplattor de senaste dagarna, ska ta kort på dem och lägga upp här när jag orkar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback