Home

Har nu kommit hem till kära sollefteå igen, eller snarare till Helgum. Skönt att vara här uppe i norrland, här har jag mitt liv. Det är här jag har alla mina kompisar och framför allt så har jag min familj och släkt här.
Började resa kl 8.00 i morse, eller nej det var försenat 20 min men 8.20 började min resa och jag var hemma i Helgum klockan 19, fy tusan vad denna dag har varit lång..
Har packat upp mina grejer och nu känner jag mig hemmastad igen. Skööönt!

I morgon börjar jag jobba 12 och slutar 16, skön första dag innan de sätter igång. :) Ser fram emot att jobba, skönt att veta att man tjänar pengar.

Nej nu ska jag vänta på att T ringer och sen blir det nog en tidig kväll för mig ikväll.

Saknar min Thobias massor redan.. <3


Varför lämna du mig rina?;P Nu har jag verkligen tråkigt här =( Älskar dig

2009-09-01 // 17:43:02

Jag lämnade dig inte med vilje, utan jag var tvungen :( Jaa jag förstår de, jag har mega tråkigt här uppe med.. Vill ha min Bia här! :( Älskar dig med!

2009-09-01 // 18:20:40

Ok, först och främst så vill jag träffa dig sötnöt!

För det andra, tagga ner på kärleksnovellerna ni håller på att dikta ihop genom kommentarerna, get a room ;P Puss påre jänta!

2009-09-06 // 02:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback